Klachtenregeling

We doen we ons uiterste best om jou als student of docent te voorzien van goede content en service. Ben je toch ergens niet tevreden over?

Voor klachten kun contact met ons opnemen via:
– telefoon: 088 5226 822
– E-mail: support-hogeschooltaal@noordhoff.nl

We behandelen je klacht vertrouwelijk.
Binnen vijf werkdagen krijg je een ontvangstbevestiging en binnen vier weken proberen we een oplossing te vinden. Lukt dat niet? Dan laten we je binnen vier weken weten hoe lang het nog kan duren.

Kom je er met ons niet uit? Dan kun je terecht bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris, de heer W.J. Velema (wimjvelema@gmail.com).

Zijn uitspraak is bindend en wordt door ons binnen twee weken opgevolgd.
Afgehandelde krachten bewaren we maximaal één jaar in ons dossier.

Ik ben:

Meer informatie

Je hoeft geen extra studiemateriaal te kopen, want alles wat je nodig hebt is inbegrepen. Een vooropleiding is niet nodig.

Met activeringsvragen kijkt Hogeschooltaal op welk niveau het beste bij je past. Voor B1 ben je gemiddeld zo’n 8 uur bezig, voor B2 ongeveer 12 uur en voor C1 rond de 24 uur.

Meer informatie

Je hoeft geen extra studiemateriaal te kopen, want alles wat je nodig hebt is inbegrepen. Een vooropleiding is niet nodig.

Met activeringsvragen kijkt Hogeschooltaal op welk niveau het beste bij je past. Voor 3F ben je gemiddeld zo’n 16 uur bezig en voor 4F ongeveer 32 uur.

Vind jouw school:

Vind jouw school:

Vind jouw school: